POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

1 Informatii generale

Începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (în continuare “Regulamentul”) va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. Prin intermediul acestui Regulament se dorește crearea unui cadru legislativ unitar și uniform pe teritoriul Uniunii Europene care să nu mai necesite măsuri naționale de implementare.

Este responsabil pentru operarea paginii web www.divort-partaj.ro și are calitatea de operator Cabinetul de Avocat „Antonia Enache”, avand sediul social in B-dul Burebista, Nr. 2, Bl. D14, Sc. 4, Ap. 101, Et. 1, tel: 0723 35 56 69.

Această pagină web se adresează exclusiv utilizatorilor cu vârsta peste 16 ani.

În vederea respectării obligațiilor care ne revin, derivând din Regulament, și având în vedere că protecția datelor dvs reprezintă o preocupare majoră și constantă pentru noi, am elaborat prezentul document, care stabilește categoriile de date cu caracter personal pe care le colectăm la vizita dvs pe pagina noastră web, scopul și temeiul prelucrării, durata prelucrării, unde păstrăm și cui transmitem aceste date, precum și drepturile pe care le aveți în calitatea dvs de persoana vizata, implementate special pentru a asigura protecția drepturilor și libertăților fundamentale ale dvs. și în special a dreptului acestora la protecția datelor cu caracter personal.

2. Definitii

”date cu caracter personal” orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

„prelucrare” înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

„operator” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern;

” persoană împuternicită” înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele operatorului;

Vă asigurăm că datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal, echitabil și transparent, doar pentru îndeplinirea scopurilor explicite care v-au fost aduse la cunoștință.

Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” în calitate de operator, prelucrează datele într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

3. Ce fel de date colectam

Accesarea Site-ului implică acceptul dumneavoastră ca datele personale să fie păstrate şi prelucrate de compania Cabinetul de Avocat „Antonia Enache”.

Informatiile privind identitatea dumneavoastra si datele de contact, inclusiv numele, adresa de e-mail, numarul de telefon, adresele de facturare si livrare. Aceasta situatie poate privi si informatii privind identitatea si datele de contact ale unei alte persoane pe care dumneavoastra ni le puneti la dispozitie exclusiv în scopul ca noi sa ne putem executa obligatiile în baza unui contract, spre exemplu daca doriti ca noi sa livram anumite produse direct unei terte persoane. În masura în care aceasta situatie devine aplicabila, dumneavoastra declarati si garantati ca ati obtinut în mod corespunzator acordul expres al acelei persoane pentru a ne pune la dispozitie Datele sale cu caracter personal, exclusiv în scopurile mentionate mai sus.

Informatii privind utilizarea, care includ informatii despre cum dumneavoastra utilizati Serviciile noastre (inclusiv instructiunile dumneavoastra privind livrarea, comenzi/istoricul comenzilor, criterii de cautare, preferinte, activitatea pe Website).

Informatii tehnice, precum echipamentul pe care îl utilizati pentru a accesa Website-ul nostru, ID-ul unic al echipamentului, internet protocol-ul (IP) pe care îl folositi, tipul si versiunea browser-ului, fusul orar si amplasarea, setarile de afisaj, tipurile si versiunile programelor plug-in utilizate pentru browser, sistemul de operare si platforma, precum si alte aspecte tehnologice aflate pe echipamentul pe care îl utilizati pentru a accesa Website-ul nostru.

Informatii de marketing si comunicare, inclusiv orice comunicare pe care o putem primi de la dumneavoastra, si preferintele dumneavoastra cu privire la primirea notificarilor, marketing si alte comunicari de la noi.

Colectam de asemenea anumite informatii cu privire la platile si tranzactiile efectuate prin intermediul Website-ului nostru. Acestea nu includ detaliile privind cardul cu care ati efectuat plata, pe care le furnizati direct procesatorilor nostri de plati. Noi nu colectam si nu stocam detalii cu privire la carduri de plata.

4. Cand si cum sunt folosite datele dvs. cu caracter personal

Colectăm de la dvs. doar acele date cu caracter personal care ne sunt necesare pentru a vă putea oferi posibilitatea de utilizare a paginii noastre web, pentru a putea onora comenzile dvs. și pentru a vă putea oferi acces la produsele noastre și pentru a vă putea ține la curent cu produsele, serviciile și ofertele noastre (marketing direct), în măsura în care acest lucru este permis de reglementările legale sau se realizează pe baza consimțământului dvs.

În general prelucrăm următoarele date cu caracter personal ale dvs.:

Nume și prenume

Adresa de contact și adresa de livrare

Număr de telefon

Adresă de e-mail

IP

Fiecare categorie de date va fi colectată în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri și vor fi pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrat.

Pentru a asigura principiul transparenței informațiilor la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal vă comunicăm în cele ce urmează modul în care prelucrăm datele tale, scopurile și temeiul juridic (baza legală) al activităților prin care prelucrăm datele tale.

În momentul creării unui cont de utilizator pe site-ul nostru divort-partaj.ro vă solicităm și colectăm numele, prenumele, adresa, nr. de telefon și adresa de email.

Datele dvs. cu caracter personal vor fi păstrate pe întreaga existență a contului creat, până în momentul ștergerii contului, însă nu mai mult de o perioadă de 3 ani de la data ultimei autentificări în cont sau ultimei comenzi. În măsura în care ulterior creării contului ați plasat o comandă datele dvs. vor fi păstrate pe o perioadă de 3 ani de la data plasării ultimei comenzi acesta fiind termenul de prescripție.

Contul de utilizator poate fi inchis oricand de dvs. printr-un e-mail trimis la adresa de e-mal antonia@cabinet-enache.ro. Inchiderea contului de utilizator nu va afecta legalitatea prelucrarii efectuata inainte de inchiderea acestuia.

În momentul completării și finalizării formularului de comandă vă solicităm și colectăm de la dvs. numele, prenumele, adresa de contact, adresa de livrare, nr. de telefon și adresa de email și IP.

Aceste date cu caracter personal ne sunt necesare în scop contractual, pentru a-ți putea onora comenzile, a livra produsele la adresa indicată, a ne executa obligațiile de garanție asociate produselor, sau, după caz, a face un retur de produse. Temeiul prelucrării îl reprezintă obligația contractuală dintre părți astfel cum a fost ea stabilită prin Termeni și Condiții. În măsura în care nu sunteți de acord cu prelucrarea datelor dvs. Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” nu va putea onora și livra comenzile dvs.

Totodată datele dvs. cu caracter personal ne sunt necesare pentru a completa și livra facturile fiscale aferente produselor livrate. Datele dvs. de plată online nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de către Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” ci doar de furnizorul serviciului de plată electronică sau de o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate vei fi informat, anterior introducerii efective a detaliilor cardului pe care îl folosești pentru plata online. Singurele date privind plata efectuată pe care noi le vom stoca sunt cele legate de data inițierii și finalizării tranzacției precum și situația plății. În temeiul obligației legale datele dvs. cu caracter personal necesare întocmirii documentelor de plată vor fi furnizate partenerilor noștri contractuali care ne furnizează serviciile IT și vor fi folosite în vederea depunerii declarațiilor fiscale și contabile la autoritățile fiscale.

Vom pastra Datele dumneavoastra cu caracter personal atâta vreme cât este necesar pentru a îndeplini scopurile în care le-am colectat, inclusiv în scopul de a satisface oricare cerinte legale, contabile sau de raportare, dupa cum urmeaza:

pe durata Contractului, Datele cu caracter personal necesare pentru executarea acestuia, precum si Datele cu caracter personal pentru care dumneavoastra v-ati dat acordul sa fie folosite în scopuri de marketing; si

pentru înca 5 ani dupa încetarea Contractului, pentru acele Date cu caracter personal pe care avem obligatia sa le pastram conform legii (spre exemplu, informatii necesare în scopuri contabile sau fiscale).

Pentru a ne putea executa la timp și conform obligațiile asumate, datele dvs. cu caracter personal vor fi divulgate:

a) Catre terti de încredere si furnizorii nostri de servicii, selectati atent:

furnizorul serviciului de stocare a datelor pe servere externe situat în România;

furnizorul serviciilor de contabilitate

furnizorul serviciilor de comunicări și transmiteri corespondență pe e-mail

furnizorul serviciilor de telefonie mobilă care ne ajută să ținem legătura cu tine, situat în România;

Soferii pentru livrari si curierii nostri autorizati, dupa cum este necesar pentru a executa orice comenzi ati fi plasat.

furnizorii nostri de servicii de tehnologia informatiei, precum furnizorii de servicii de gazduire pentru Website si liste de corespondenta.

procesatorii serviciului de plăți online.

Asa cum mentionam mai sus, nu dezvaluim informatiile dumneavoastra cu privire la plati catre procesatorii nostri de plati – în schimb, dumneavoastra furnizati aceste informatii direct acestor procesatori. Noi folosim serviciile NETOPIA Mobilpay. Pentru informatii cu privire la modul în care acestia utilizeaza Datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa cititi notificarile acestora privind confidentialitatea la https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/

Daca ati acceptat modulele cookie, vom dezvalui anumite Date cu caracter personal catre Google Analytics. Pentru mai multe informatii, va rugam sa cititi Sectiunea „Cookie Policy” de pe Site.

Vom dezvalui Datele dumneavoastra cu caracter personal numai catre terti furnizori de servicii în conditii de confidentialitate, iar acestia vor folosi Datele dumneavoastra cu caracter personal exclusiv în scopurile mentionate în aceasta politica.

b) Daca alegeti sa le distribuiti prin intermediul social media

Daca alegeti sa interactionati cu noi pe un forum public, precum social media, comunicatiile noastre pot fi vizibile catre alti utilizatori ai platformei.

Datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi dezvaluite sau transferate catre potentiali sau actuali cumparatori, sau investitori în sau creditori ai afacerii noastre sau ai oricarora dintre activelor noastre, sau oricare dintre consultantii sau reprezentatii oricarora dintre cei de mai sus. În acest caz, ne vom asigura ca exista conventii de confidentialitate corespunzatoare.

În putine ocazii putem dezvalui Datele dumneavoastra cu caracter personal atunci când credem ca este necesar pentru a respecta legea, reglementarile sau cerinte legale (inclusiv o hotarâre a instantei sau o solicitare guvernamentala); pentru a pune în executare sau a aplica termenii de utilizare sau alte contracte; în contextul unei reorganizari a societatii sau a unei restructurari; sau pentru a proteja drepturile, proprietatea, siguranta M FLOWER LAB SRL, a personalului nostru, a utilizatorilor nostri sau a altor persoane.

5. Scopul prelucrarii dateler dvs. cu caracter personal

Scopul colectării datelor precizate mai sus este cel declarat în secțiunea în care vă sunt solicitate datele și în funcție de opțiunile selectate, iar prin scop se poate identifica una sau mai multe din următoarele situații:

– pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor Cabinetul de Avocat „Antonia Enache”, prin divort-partaj.ro, astfel încât să vină în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor și pentru a furniza noutăți despre produsele și serviciile oferite;

– comercializarea online de produse și/sau servicii, incluzând facturarea și livrarea acestora;

– informarea cu privire la comanda plasată, produsele favorite sau incluse în lista de preferințe sau alertare;

– transmiterea newsletter-elor și a ofertelor ocazionale;

– optimizarea website-urilor în funcție de datele de trafic;

– prestarea serviciilor de reclama, marketing și publicitate;

– crearea unei baze de date pentru realizarea de rapoarte statistice, informarea despre promoţiile Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” sau despre orice alte promoţii sau activităţi desfăşurate de M Flower Lab prin orice mijloace de comunicare (poştă, e-mail, telefon, SMS etc.).

Dacă sunteți vizitator al Site-ului, vor fi prelucrate datele cu caracter personal pe care le furnizați în mod direct în contextul utilizării acestuia, cum ar fi datele oferite în cadrul secțiunii de contact/comentarii, abonare la newsletter, creare cont, răspuns oferit unor chestionare.

6. Drepturile de care beneficiati

În condițiile prevăzute de legislația în materia prelucrării datelor cu caracter personal, în calitate de persoane vizate, beneficiați de următoarele drepturi:

– dreptul la informare, respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către divort-partaj.ro, conform celor descrise în prezentul document;

– dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea www.divort-partaj.ro cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățile de prelucrare precum modalitatea în care sunt prelucrate datele, scopul în care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;

– dreptul la rectificare, respectiv dreptul de a obține corectarea, fără întârzieri justificate, de către divort-partaj.ro a datelor cu caracter personal inexacte/nejustificate, precum și completarea datelor incomplete;

Rectificarea/ completarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.

– dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”), în cazul in care se aplică unul dintre următoarele motive:

– acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

– în cazul în care este retras consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare;

– în cazul în care persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze;

– în cazul în care datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

– în cazul în care datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;

– datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale conform dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidenta căruia se află operatorul.

Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, Site-ul să anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continue în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;

– dreptul la restricționarea prelucrării în măsura în care:

– persoana contestă exactitatea datelor, pe o perioadă care permite verificarea corectitudinii datelor;

– prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;

– operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță;

– persoana vazată s-a opus prelucrării (altele decât cele de marketing direct), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.

– dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către Site către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;

– dreptul la opoziție;

– dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă;

– dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanțelor competente, în măsura în care considerați necesar.

7. Newsletter – Marketing direct

Abonarea și dezabonarea la newsletter-ul Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” este gratuită și voluntară și se face exclusiv în baza consimțământului dvs. Newsletter-ul reprezintă un mijloc de informare periodic, exclusiv electronic (e-mail, SMS) asupra Bunurilor, Serviciilor, Promoțiilor, etc. Vânzătorului într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

Pentru a asigura serviciile de marketing colectăm de la dvs. adresa de e-mail, nr. de telefon, nume, prenume. Aceste date for fi folosite în mod exclusiv pentru a vă ține la curent cu privire la produsele, serviciile și ofertele noastre. Temeiul prelucrării datelor cu caracter personal îl reprezintă consimțământul tău, durata prelucrării fiind întreaga durată a existenței consimțământului.

Consimțământul poate fi retras oricând printr-un email trimis la adresa de mail antonia@cabinet-enache.ro sau prin accesarea link-ului de dezabonare din cuprinsul e-mailului primit de la noi și va avea drept consecință încetarea prelucrării. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării efectuată înainte de retragerea acestuia.

8. Link-uri

Acest site conţine link-uri către alte site-uri. Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” nu este responsabil de politica de confidenţialitate practicată de aceştia. Vă recomandăm consultarea în prealabil a termenilor legali şi a celorlalte informaţii referitoare la colectarea informaţiilor cu caracter personal. Normele expuse în acest text se aplică doar în cazul informaţiilor colectate pe acest site.

Atunci când accesați o pagină web care conține plugins, browser-ul dvs. stabilește o legătură directă cu serverele furnizorilor respectivi. Conținutul plugins-ului va fi transmis de furnizorul respectiv direct către browser-ul dvs. și va fi integrat de acesta în pagina web. Prin integrarea plugins-ului, furnizorul respectiv primește informația că browser-ul dvs. a accesat pagina noastră web. Aceasta se întâmplă indiferent dacă aveți un profil pe rețeaua socială respectivă sau dacă tocmai v-ați logat.

În cazul în care sunteți logat pe rețeaua socială respectivă, aceasta poate atribui vizita pe pagina noastră web profilului dvs. de pe rețeaua socială respectivă. Dacă interacționați cu plugins, de exemplu prin acționarea butonului ”Îmi place”’ de pe Facebook sau faceți un comentariu, informația corespunzătoare va fi transmisă direct către furnizorul respectiv și stocată acolo.

Informații privind scopul și volumul colectării datelor, prelucrarea și utilizarea ulterioară a datelor cu caracter personal prin furnizorul respectiv, cât și drepturile dvs. și posibilitățile de setare referitoare la acestea în vederea protecției vieții dvs. private găsiți în instrucțiunile referitoare la protecția datelor ale furnizorului respectiv.

9. Securitatea datelor dvs. cu caracter personal

Securitatea datelor dvs. cu caracter personal sunt o prioritate pentru noi. Te asigurăm de faptul că orice prelucrare a datelor se face cu respectarea principiilor garantate de Regulament și prelucrate într-un mod are asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare, prin punerea în aplicare a unor politici interne adecvate de protecție a datelor.

Acest site adoptă toate măsurile de securitate necesare protejării informaţiilor personale ale utilizatorilor nostri. În momentul completării datelor personale pe site-ul nostru, informaţiile vor fi protejate atât offline cât şi online. Toate informaţiile cu caracter personal vor fi prelucrate prin intermediul unor pagini securizate care folosesc sistemul de criptare SSL, marcate cu simbolul unui lacăt, poziţionat în partea de jos a ferestrei de browser Microsoft Internet Explorer.

În pofida celor de mai sus, nicio transmitere de informatii prin intermediul Internet-ului sau prin stocare electronica nu este complet sigura. Desi am luat masuri corespunzatoare pentru a ne proteja împotriva dezvaluirilor neautorizate de informatii, nu putem garanta securitatea informatiilor dumneavoastra.

10. Modificarea acestei politici

Prezenta Politică se completează cu celelalte politici specifice ale Cabinetul de Avocat „Antonia Enache” si Termenii și Condițiile pe care le poți accesa de pe site-ul nostru. Vom putea modifica aceasta notificare privind confidentialitatea în decursul timpului. Vom publica orice notificare revizuita pe acest Website, iar daca modificarile sunt semnificative, vom notifica membrii nostri prin e-mail. Orice schimbare a termenilor prezentei politici va fi comunicată către utilizatori prin e-mail, astfel încât aceştia să fie permanent informaţi cu privire la informaţiile pe care le colectăm, cum le utilizăm şi în ce circumstanţe, dacă există, le facem publice. Utilizatorii vor putea să fie sau nu de acord cu utilizarea informaţiilor în alte scopuri. Vom utiliza informaţiile în concordanţă cu politica sub care au fost culese informaţiile.

Prezenta informare a dvs. este limitată la pagina noastră web și nu este valabilă pentru paginile web ale operatorilor terți, care pot fi accesate prin intermediul acestei pagini web. Nu avem nicio influență asupra prelucrării datelor de către acești operatori terț și nu ne asumăm nicio responsabilitate sau răspundere în legătură cu aceste pagini web.